Cowrite מגדירה מחדש את כתיבת התסריטים ע"י יצירת תחרות פתוחה באמצעות האינטרנט אשר
מטרתה הסופית, כמו של כותבי התסריטים המובילים, לכתוב תסריט מעולה ובסופו של דבר
למכור אותו לגוף כלשהו אשר יפיק אותו.
התסריט נכתב באופן שיתופי במשך שישה חודשים ע"י כותבים מוכשרים. מדי שבוע נבחר
התסריט בן 10-15 העמודים הטובים ביותר ע"י שופטי האתר ומתווסף לתסריט שנבחר בשבוע
הקודם, כך עד לסיומו.
העלאת התסריט לאתר הנה בתשלום והזוכה השבועי מקבל פרס של 2,000$, פרסום בתעשייה
ועוד מס' הטבות. ברגע שהתסריט מושלם, מתכנס צוות האתר אשר קורא אותו במלואו ומגבש
החלטה משותפת לגבי המשך הפעולה הרצויה.
לא ניתן לנבא כיצד יראה סופו של כל תסריט, האם הוא ימכר? או שיעלה אבק על גבי המדף.
זהו היופי והאתגר שבכתיבה המשותפת, כולם בסירה אחת למען מטרה משותפת. במידה
ובסופו של דבר הוא אכן נמכר, זוכים לחלק מהרווחים כל אחד מאותם כותבים שבועיים אשר
הרכיבו אותו.
מי יודע, אולי הלהיט ההוליוודי הבא יכתב על ידך...
טל קורן - מנהל ומייסד פרוייקט BizSpot - "רעיונות גדולים ליזמים ואנשי עסקים"