היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




ליווי עסקי לחברות


מהו ייעוץ עסקי במאה ה -21

עולם העסקים בעידן המאה ה-21 הוא עולם דינאמי שמשתנה כל הזמן, אחד השנויים החשובים בעולם העסקים הוא השימוש הדומיננטי שעושים היום בעלי עסקים ביועצים עסקיים. ייעוץ עסקי הפך בשנים האחרונות לשירות מבוקש ופופולארי. בעלי עסקים גדולים ובעלי עסקים קטנים מבינים היום שיעוץ עסקי הוא שירות חיוני ומועיל והוא לא סתם שירות מיותר ובזבזני .
 
יעוץ עסקי נועד ללוות ולהנחות עסקים גדולים או קטנים בתהליך ההתפתחות שלהם, ייעוץ עסקי הוא שירות המתפרס על תחומים רבים יש מי שירצה שירות של ייעוץ עסקי לשם בניית תכנית עסקית נכונה, יש מי שירצה ייעוץ עסקי שבעזרתו תקבע אסטרטגיה שיווקית ומדיניות שיווק נכונה , ויש מי שירצה יועץ עסקי שייתן לבעל העסק כלים שבעזרתם ניתן להגדיל את מחזור המכירות של העסק.

יש היום חברות שונות המציעות שירות של ייעוץ עסקי, יש כלכלנים המציעים שירות של יעוץ עסקי, יש מאמנים אישיים המציעים שירות של ייעוץ עסקי, ויש גם מוסדות ממשלתיים כמו מט"י המציעים שירות של יעוץ עסקי. ייעוץ עסקי יכול כאמור להתפרס על תחומים שונים, להלן סקירה של תחומים שבהם מתמחה היועץ העסקי.

1. ליווי ותמיכה של עסקים חדשים – עסקים רבים חדשים מעדיפים היום להתחיל את ההתפתחות העסקית שלהם בעזרת שירות של ייעוץ עסקי, יועץ עסקי המלווה עסקים חדשים יכול לתת לבעל העסק החדש את הכלים הדרושים לו לשם התמודדות עם הקשיים המלווים כל עסק חדש.

2. קביעת אסטרטגיה שיווקית – עסקים רבים שמתחבטים בשאלה מהי האסטרטגיה השיווקית הנכונה שתהיה מועילה לעסק, פונים היום לשירות של יעוץ עסקי שייתן הנחיה וייעוץ בכל מה שקשור לאסטרטגית השיווק הנכונה.
3. ייעוץ בתחום המימון – עסקים רבים נתקלים לא פעם בקשיים כספיים ועליהם להעזר במקורות מימון שונים, יועץ עסקי יכול לייעץ לבעל העסק הנתון במשבר מהם מקורות המימון שכדאי לעסק להעזר בהם.

4. הכנת תכנית עסקית – אנשים רבים שיש להם יוזמה עסקית כלשהי נעזרים היום ביועץ עסקי שבעזרתו ניתן להכין תכנית עסקית נכונה ויעילה.

5. פתרון משברים כספיים של העסק – במקרים שבהם העסק נכנס למשבר כספי כלשהו יכול היועץ העסקי לייעץ לבעל העסק כיצד ניתן להיחלץ מהמשבר ומהם הצעדים שיש לנקוט כדי לצאת מהמשבר.