היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




טיסות


טיסות בדקה ה 90

טיסות בדקה ה-90 הן טיסות שאנו מזמינים אותן ברגע האחרון, אלו טיסות שאנו מחליטים עליהן באופן ספונטאני ברגע האחרון.

טיסות ברגע האחרון הן טיסות שלא תכננו אותן מראש זמן רב קודם לכן, אלא החלטנו עליהן ממש
ברגע החרון ולכן הזמנו אותן ברגע האחרון.

טיסות ברגע האחרון הן טיסות שבד"כ יהיו זולות יותר מטיסות שתכננו אותן כבר מזמן והזמנו אותן מראש חודשים או שבועת לפני הטיסה.

טיסות ברגע האחרון אינן מתאימות כמובן לכל סוג של טיול או נופש בחו"ל. כמובן שמי שמעוניין לצאת לטיול תרמילאים בחו"ל אינו יכול להזמין טיסה לחו"ל ברגע האחרון, לעומתו מי שנמאס לו מהלחץ בעבודה והוא רוצה להשתחרר מהלחץ בעבודה יכול לצאת לנופש של כמה ימים  ברומא או בפריז או כל יעד אחר ולהזמין טיסה ברגע האחרון .

הזמנה של טיסות ברגע האחרון מתאימה לתיירים שאינם פוחדים מספונטניות , תיירים שבשבילם הכייף הכי גדול זה להזמין טיסה לפריז לחפש מלון טוב ולבלות כמה ימים טובים של רוגע ושלווה בעיר האורות.

היום בעידן האינטרנט יש לא מעט אתרי אינטרנט שמאפשרים לנו לחפש את הטיסות שמתאימות לנו, מי שירצה יכול להזמין טיסות חודשים לפני המועד של החופשה המתוכננת ומי שירצה יוכל למצוא גם דילים זולים של הזמנת טיסות ברגע האחרון.

אז מי שלא מפריע לו להיות ספונטני ולצאת לנופש ספונטני בחו"ל או לטיול ספונטני בטיסה ספונטנית שהוזמנה ברגע האחרון הרי שהוא יחסוך הרבה כסף, משום שעלות הטיסה מהווה חלק גדול מהעלות הכוללת של הטיול.

קהל היעד של טיסות ברגע האחרון הוא מגוון,לעתים זה יהיה זוג צעיר שהחליט לצאת לפסק זמן לנופש בפריז, ולעתים זה יהיה איש עסקים שהחליט שעליו לצאת לגיחת עסקים בחו"ל, ולעתים זה יהיה זוג של אנשים מבוגרים שהחליט שגם להם מגיע להנות מנופש במעיינות מרפא באוסטריה .

בכל מקרה טיסה ברגע האחרון היא טיסה משתלמת מבחינה כספית היא מרגשת יותר בשל הספונטאניות שבה, כך שמי שמזמין טיסה ברגע החרון מרוויח  גם חוויה מיוחדת ומרגשת וגם חוסך מבחינה כספית.

לסיכומו של עניין אין זה משנה אם מדובר בטיסות לאמסטרדם או טיסות לניו יורק, כאשר אנו מתכוננים לטיסה בדקה ה 90 עלינו לדעת כי עלות הטיסה תהיה זולה מהעלות הרגילה אך זמן ההתארגנות הנחוץ איננו כך שעלינו להיות מוכנים עם צידה קלה לדרך
אז תהנו בחופשה
המאמר נכתב על ידי וורטקס פורטל הטיסות של ישראל